Loignorito
Mirad que os avisé...
Están explotando fuegos artificiales por todas partes. Pongo enlaces:
También otro tipo de explosiones:
Fireworks explosion causes traumatic facial injuries in Waukegan
Man airlifted for facial injuries caused by fireworks in Waukegan.
www.chicagotribune.com
Indiana man killed in fireworks accident involving mortar shell explosion
Deputy Coroner Phil Zahm confirmed that the victim was standing about five feet from the fireworks mortar when it exploded.
www.wsoctv.com
New Hampshire fireworks display ended with an explosion
It was an eventful Fourth of July in Dover, New Hampshire! The fireworks display ended abruptly after a malfunction caused an explosion.
www.boston.com
También otro tipo de explosiones:
'Felt like a bomb': 1 dead in Michigan explosion
One man is dead and more than a dozen homes are damaged after a condominium exploded in a suburban Detroit neighborhood (July 5)
eu.desmoinesregister.com
3 injured in Ogun gas explosion
Three people were injured in a gas explosion that occurred in the Ijebu-Ode area of Ogun on Monday.
guardian.ng
One person hospitalized after explosion, fire in Franklin home
At least one person was hospitalized after a reported explosion and fire at a family gathering at a house in Franklin Township Sunday night.
eu.courierpostonline.com
Explosión en condominio de EU deja saldo de un muerto y daños materiales
Un hombre murió y más de una docena de casas resultaron dañadas después de que explotara un condominio en Warren, Michigan. La explosión del domingo esparció escombros por el vecindario en el suburbio de Detroit. Se sintió como si hubiera estallado una bomba
imparcialoaxaca.mx
Padre e hijo heridos por una explosión en Villargordo
Se trata de un hombre de 39 años y su vástago de 12 que resultaron afectados en la tarde de ayer lunes tras registrarse una deflagración en una vivienda de esta población | Cadena SER
cadenaser.com