Aplec nazila al pipican PER PAIS.
Organitzat per:
- Artrosis
- bon.cop.de.fals.
- tag
- huanmigw
- alami
Motiu: cel.lebrar l'ha entrevis.sta a una nazilana de pro a la contra de La Vanguardia.
Les probes de la seva nazilanitat que ensenya arreu del mon sencer es demostra en unes cuantes frases de l'entrevista (amb pronoms febles intercal.lats.s):
- vaig pel carrer i miro les caquetes. Si veig una caqueta que m'agradi la fico en una capseta (de sabates).
- veig una caqueta res.sent feta (acabada de fer) i me la menjo. M'agrada menjar calent, cosa que els espanyolots no fan. Son pobres.
Aixo s'ha de cel.levrar. Esteu tos convidats. N'hi ha per llogar-hi cadires.
No hus ho perdeu. No hi podeu faltar. Es ballaran sardanes i l'aixaneta de la colla de Castell ***it de la Roca recitara un poema de mosen jacint verdaguer: Oda a Espanya.
Cadascu aura de portarse el menjar i els gossos. Les cagarades de gos no son gratis, s'haura de fer cua i pagar 5 euros per tenir dret a entrar.
Dos descendents del escamots farán guardia a lentrada Per. Que la vetllada funcioni i sigui emocionant.
Concerts: banda invitada Els Pets.
No us begueu lenteniment, menjeu ocre.
Nazilunya triumfant, un bon cop de fals als goyim, tralala.
HEM DE FER PAIS.
PD. Serem lenveja de tots els espanyolots. Ho gravarem i enviarem copies a Pilar Rahola, Salvador Sostres, Obama, Kissinger y Ariel Sharon.
Localitzacio: C/ Pau Claris amb C/ Sion.