Dolores Fuertes
ПТН ПНХ
- Desde
- 3 Dic 2012
Recordemos lo que dijo la Rahola:
Rahola anima al golpe de Estado: "que la gente compre una radio a pilas y una sillita portable" | Dolça Catalunya
Como se nota que la tía bocazas que vive en una casa con calefacción. Así me gustaría verla a ella ahora mismo con este vendaval.
Yo más bien recomendaría por las fechas comprar equipación de escalada al Himalaya, a no ser que lo que pretenda es que aparezcan los primeros muertos pero no por una intervención del Ejército, sino por congelación. Y no estoy de broma. Estas cosas también pasan en Cataluña.
Les dues excursionistes que van morir al Puigmal no anaven prou abrigades. Les dues excursionistes que van morir al Puigmal no anaven prou preparades per suportar el fred de la muntanya en les condicions d'aquest cap de setmana. Segons fonts oficioses que van participar en els rescat, els alpinistes no anaven abrigats adequadament per pujar els 3.000 metres del Puigmal.
Troben els dos muntanyencs al límit de la mort . Els excursionistes tenien hipotèrmia i congelació a les extremitats
https://www.ccma.cat/324/les-dues-e...gmal-no-anaven-prou-abrigades/noticia/418247/
La hipotèrmia s’apunta com a causa de la mort del jove que es buscava. Els bombers van localitzar el cadàver sota el viaducte del túnel d’Envalira, a uns 300 metres de la sortida i a tocar el riu Arièja