'Els afeccionats m'insultaven per catalana i per dona', denuncia una periodista de BTV

'Els afeccionats m'insultaven per catalana i per dona', denuncia una periodista de BTV - VilaWeb

El Club Esportiu Europa fou eliminat aquest cap de setmana de la fase d'ascens a Segona B, després d'haver perdut al camp del Jerez de los Caballeros, a la província de Badajoz. Però el tràngol que van passar els jugadors va anar més enllà de l'àmbit esportiu, perquè, tal com denuncia l'Europa, van ser objecte d'insults continuats durant tot el partit, insults contra el club i contra Catalunya. I no tan sols els jugadors, sinó també periodistes catalans que seguien el partit en van sortir malparats. És el cas de Laia Cervelló, de BTV, que explica: 'Els afeccionats em llançaven ampolles d'aigua buides, trossos de paper, i tota l'estona em dificultaven la feina. Al terreny de joc m'insultaven pel fet de ser catalana i de ser dona.'



El cap de premsa de l'Europa, Àngel Garreta, també en parla: 'A la companya Laia, de Barcelona FM, li van llançar ampolles i objectes mentre era a peu de camp fent la retransmissió. A mi, que feia fotografies de l'ambient, em van insultar i em cridaven "fruta Europa, fruta Catalunya".'

El president de l'Europa, Gil de Bode, ha declarat: 'Hi va haver insults contra l'equip, contra l'Europa, contra Catalunya. Enviarem una carta amb unes preguntes sobre aquests fets a la federació espanyola de futbol'. Si bé ha criticat l'actitud d'una part important dels afeccionats que hi havia al camp del Jerez de los Caballeros, ha dit que l'actitud del club envers l'Europa fou bona en tot moment.

Gracias por la información. Ahora ya sé que puede silbar un himno nacioal aderezado con todo tipo de insultos y es un alto ejemplo de libertad de expresión.
En cambio lo que se hace en cutre campo de segunda división B es intolerancia.

Deje de hacer el ridículo.
 
!a ver ! ;el secretario de paguitas ....

Esta buena niña catalana está pidiendo a gritos una subvención , paguita , una entrevista en la tv3 y otra en la radio , escribir y "que le patrocinen" un libro y ser paseada "bajo palio" por las ramblas el día de san jordi ...

!por sus sacrificios "per el poble " en medio de las mesnadas castellanas sedientas de sangre catalana!

!están como chotas ya : "quieren coartar la libertad de expresión de los demás " !
 
Última edición:
Una cosa son los insultos (libertad de expresión) y otra las agresiones...que de momento son tíbias...hasta que dejen de serlo.

Esto se nos va a ir de las manos
 
Volver