'Els afeccionats m'insultaven per catalana i per dona', denuncia una periodista de BTV

CUP RELOAD

Madmaxista
Desde
19 Ene 2014
Mensajes
1.584
Reputación
702
'Els afeccionats m'insultaven per catalana i per dona', denuncia una periodista de BTV - VilaWeb

El Club Esportiu Europa fou eliminat aquest cap de setmana de la fase d'ascens a Segona B, després d'haver perdut al camp del Jerez de los Caballeros, a la província de Badajoz. Però el tràngol que van passar els jugadors va anar més enllà de l'àmbit esportiu, perquè, tal com denuncia l'Europa, van ser objecte d'insults continuats durant tot el partit, insults contra el club i contra Catalunya. I no tan sols els jugadors, sinó també periodistes catalans que seguien el partit en van sortir malparats. És el cas de Laia Cervelló, de BTV, que explica: 'Els afeccionats em llançaven ampolles d'aigua buides, trossos de paper, i tota l'estona em dificultaven la feina. Al terreny de joc m'insultaven pel fet de ser catalana i de ser dona.'



El cap de premsa de l'Europa, Àngel Garreta, també en parla: 'A la companya Laia, de Barcelona FM, li van llançar ampolles i objectes mentre era a peu de camp fent la retransmissió. A mi, que feia fotografies de l'ambient, em van insultar i em cridaven "fruta Europa, fruta Catalunya".'

El president de l'Europa, Gil de Bode, ha declarat: 'Hi va haver insults contra l'equip, contra l'Europa, contra Catalunya. Enviarem una carta amb unes preguntes sobre aquests fets a la federació espanyola de futbol'. Si bé ha criticat l'actitud d'una part important dels afeccionats que hi havia al camp del Jerez de los Caballeros, ha dit que l'actitud del club envers l'Europa fou bona en tot moment.
 
'Els afeccionats m'insultaven per catalana i per dona', denuncia una periodista de BTV - VilaWeb

El Club Esportiu Europa fou eliminat aquest cap de setmana de la fase d'ascens a Segona B, després d'haver perdut al camp del Jerez de los Caballeros, a la província de Badajoz. Però el tràngol que van passar els jugadors va anar més enllà de l'àmbit esportiu, perquè, tal com denuncia l'Europa, van ser objecte d'insults continuats durant tot el partit, insults contra el club i contra Catalunya. I no tan sols els jugadors, sinó també periodistes catalans que seguien el partit en van sortir malparats. És el cas de Laia Cervelló, de BTV, que explica: 'Els afeccionats em llançaven ampolles d'aigua buides, trossos de paper, i tota l'estona em dificultaven la feina. Al terreny de joc m'insultaven pel fet de ser catalana i de ser dona.'



El cap de premsa de l'Europa, Àngel Garreta, també en parla: 'A la companya Laia, de Barcelona FM, li van llançar ampolles i objectes mentre era a peu de camp fent la retransmissió. A mi, que feia fotografies de l'ambient, em van insultar i em cridaven "fruta Europa, fruta Catalunya".'

El president de l'Europa, Gil de Bode, ha declarat: 'Hi va haver insults contra l'equip, contra l'Europa, contra Catalunya. Enviarem una carta amb unes preguntes sobre aquests fets a la federació espanyola de futbol'. Si bé ha criticat l'actitud d'una part important dels afeccionats que hi havia al camp del Jerez de los Caballeros, ha dit que l'actitud del club envers l'Europa fou bona en tot moment.

iluso y charnego de los güevos: Tradúcelo al Español, no entiendo dialectos:XX::XX::XX:
 
'Els afeccionats m'insultaven per catalana i per dona', denuncia una periodista de BTV - VilaWeb

El Club Esportiu Europa fou eliminat aquest cap de setmana de la fase d'ascens a Segona B, després d'haver perdut al camp del Jerez de los Caballeros, a la província de Badajoz. Però el tràngol que van passar els jugadors va anar més enllà de l'àmbit esportiu, perquè, tal com denuncia l'Europa, van ser objecte d'insults continuats durant tot el partit, insults contra el club i contra Catalunya. I no tan sols els jugadors, sinó també periodistes catalans que seguien el partit en van sortir malparats. És el cas de Laia Cervelló, de BTV, que explica: 'Els afeccionats em llançaven ampolles d'aigua buides, trossos de paper, i tota l'estona em dificultaven la feina. Al terreny de joc m'insultaven pel fet de ser catalana i de ser dona.'



El cap de premsa de l'Europa, Àngel Garreta, també en parla: 'A la companya Laia, de Barcelona FM, li van llançar ampolles i objectes mentre era a peu de camp fent la retransmissió. A mi, que feia fotografies de l'ambient, em van insultar i em cridaven "fruta Europa, fruta Catalunya".'

El president de l'Europa, Gil de Bode, ha declarat: 'Hi va haver insults contra l'equip, contra l'Europa, contra Catalunya. Enviarem una carta amb unes preguntes sobre aquests fets a la federació espanyola de futbol'. Si bé ha criticat l'actitud d'una part important dels afeccionats que hi havia al camp del Jerez de los Caballeros, ha dit que l'actitud del club envers l'Europa fou bona en tot moment.

De traca!!!!!
Que esperas encontrarte en un campo de futbol CONTRARIO de esa categoria (por no decir de todas)?
Que esperaban... que les ofreciesen un sillon confortable unas pastitas y un te para hacer mas llevadero su trabajo?

Yo no se si eres iluso de nacimiento o hicistes algun master.

:XX::XX::XX::XX::XX::XX::XX::XX::XX::XX:
 
Buff, lo de afeccionats los filolegs se lo sacaron de la manga pero bien.
 
Ascenso a segunda B, na menos, pues tuvieron suerte que no los hincharan. Solo se expresaban libremente.
 
Vivimos en democracia cup y debéis aceptar la libertad de expresión, lo que debes preguntarte es por que silbaban a esta periodista.
 
Eso forma parte de la libertad de expresión y no debería sancionarse. Deberían preocuparse más por la razón por la cual les insultaban y reflexionar sobre ello, seguro que algo habían hecho para que el público se comportase así.
 
Última edición:
¿muy postfranquista españolazo , católico ;a pesar de estar EN EL SULTANATO INDEPENDIENTE DE ITACA eso de .......?

!ver la trabajo manual en el ojo ajeno y no la viga en el propio !

!la ley del embudo lo ancho para mí y lo estrecho para los demás !

!quien siembra vientos recoge tempestades !

¿por qué he de querer Y DAR DE COMER yo a quien me desprecia ?

¿aún eres español ?
 
Pues después del famoso chou de la pitada, que se vayan preparando los futbolistas y periodistas deportivos catalanes en sus periplos hispanos a disfrutar de la libertad de expresión democrática española.
 
Lo que diga Bilagueb me rezuma la fruta platano.

Se han inventado una cosa de noticia para justificarse, y para que no los pillen en falta la publican sólo en catalán.

Las denuncias, estulto, ante el Juez. Al foro se viene cagado, meado y llorado.
 
Lo gracioso es que cuando juegue el Madrid por allí seguramente también serán insultados con 'fruta Madrid' y similares. Por no decir las veces que el autocar del Madrid ha sido apedreado en otros sitios y tal.

Algunos deben tener la piel más más fina que otros.
 
La insultaron...
Por que no quiso colaborar en un bukake y no por dona y catalana.

Salud.
 
Volver