Ja veig que a l'imbècil no li fot vergonya...
Vergonya, de QUÈ...???!!!
- De condemnar el terrorisme...? (els FDLGP del Sostres o l'Otegi o el Bentanach, repartien sugus o lluitàven per les millores socials de la gent?)
- De comdemnar un FDLGP que adul·la unaltre FDLGP que, tots dos, creuen en l'existència de la "raça catalana" i del perill que suposen els "matrimonis híbrids" per a la preservació de la mateixa i que, a més, PRESIDEIX un ens qu és estat, t'agradi, et desagradi o et rebenti...?
- De no voler aixecar cap frontera ni al riu Sénia ni al riu Noguera Ribagroçana?
- De no tenir cap enemic treballador ni a Múrcia ni a Cáceres i encara menys pel simple fet de ser "estremenys" o "murcians"...?
- De no combregar amb el NAZISME...?
A no voler atomitzar encara més la classe treballadora, no voler col·laborar (ans al contrari, plantar cara!!!9 amb aixecar murs, a denunciar el feixisme, el racisme i el classime de merda, ara se'n diu "fals anarquisme"... l'anarquisme, l'ideal d'una societat sense classes, horitzontal, autogestionada i lliure de tota la merda burgesa (quan no de merda nostàlgica de l'edat mitjana!!), segons imbècils rematats com els de la teva corda, vindrà donada per l'aixecament de murs i anant de la mà de FDLGP racistes. de moment, com deia Julio Anguita encertadament, la merda d'estat burgès i de constitució burgesa que tenim, és LA QUE TENIM i no hi hauria a curt termini res més "revolucionari" QUE AAPLICAR-LA, mentre no es canvia o mentre, des de l'òptica llargplacista de l'ideari llibertari, no es donen les condicions d'educació (et recordo que els de la teva fruta corda es van carregar l'Escola Moderna i van afussellar FRANCESC FERRER I GUÀRDIA!!!!!), les condicions òptimes per que triomfi a gran escala un model autogestionari proudhonià o altre, no podem cremar-ho tot per cremar-ho tot alegrement. Qui collons defensa la cojuntura burgesa, jo, o els FDLGP dels partits que juguen a la lliga constitucionalista - parlamentarista amb les normes constitucionalistes - parlamentaristes i a mtja partida es volen saltar les normes que justament els han permès jugar a aquesta lliga i dient-li feixista a l'àrbitre per pitar-lis falta...?
(Estic perdent el temps misserablement, mentre m'espera el gos desseperat per que el tregui, em cago en Déu sagrat, vés a pastar fang, K-pullu!!)